
Οφείλω να θυμίσω στο σημείο αυτό ότι η κατασκευή του οδικού αυτού άξονα διασώθηκε και πέρασε ως «γέφυρα» στο νέο ΕΣΠΑ που λήγει το 2020 ακριβώς επειδή το Μάρτιο του 2014 το Υπουργικό Συμβούλιο με απόφαση του τότε Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά το χαρακτήρισε ως μεγάλης σημασίας για την οικονομία της χώρας κι έτσι ολοκληρώθηκε άμεσα η πράξη της απαλλοτρίωσης.
Δυστυχώς κι ενώ φαίνονταν ότι έχει δρομολογηθεί η κατασκευή του έργου ο Δήμος Ωραιοκάστρου κατέθεσε αίτηση ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά της απόφασης του Υπουργού για την περιβαλλοντική αδειοδότηση του δανειοθαλάμου. Η κατάθεση της αίτησης ακύρωσης υπαγορεύτηκε προφανώς από φωνές που δεν αντιλαμβάνονται τη μεγάλη χρησιμότητα του έργου τόσο σε επίπεδο ασφάλειας όσο και σε επίπεδο
προσβασιμότητας στην Εγνατία και επικράτησαν κριτήρια τοπικού χαρακτήρα λόγω της μη έγκυρης ενημέρωσης. Η αίτηση ακύρωσης επρόκειτο να εκδικαστεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας αύριο , 12-12-2018, πλην όμως αναβλήθηκε οίκοθεν για 16-1-2019 .
Είναι ανάγκη στο διάστημα αυτό όλοι οι θεσμικοί φορείς του Νομού, το ΥΠΕΧΩΔΕ και βεβαίως η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να επιχειρήσουμε την αλλαγή στάσης του Δήμου Ωραιοκάστρου στην ολοκλήρωση αυτού του μεγάλου έργου που θα έχει οφέλη για τους δημότες όλης της περιοχής. Είναι αναγκαίο να αντιληθφούν όλοι ότι η μη έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου εντός των ορίων το τρέχοντος Προγράμματος θα επιφέρει σημαντικές αρνητικές συνέπειες. Και μόνο η καθυστέρηση από την εκδίκαση και την αναμονή της έκδοσης απόφασης μπορεί να είναι καταλυτική για την πορεία του έργου . Μετά την παράδοση σε κυκλοφορία, τις επόμενες ημέρες, του άξονα από τον κόμβο Μαυρονερίου έως την είσοδο της πόλης του Κιλκίς οφείλουμε όλοι να επικεντρώσουμε την προσπάθεια μας , στον άξονα Νέας Σάντας –Ασσήρου προκειμένου να ολοκληρωθεί το μεγάλο αυτό έργο.
ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΙΛΚΙΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΙΛΚΙΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου