Απάντηση της Διοίκησης του Γ.Ν Κιλκίς στην έγγραφη καταγγελία του Σωματείου.
Με αφορμή τα όσα αναφέρει το Σωματείο Εργαζομένων του Γ.Ν. Κιλκίς στο από 28-08-2023 έγγραφο - καταγγελία του, η Διοίκηση του Νοσοκομείου προς άρση κάθε αμφιβολίας και αναστάτωσης διευκρινίζει τα εξής. Στις 17-07-2023 και ώρα 23.30 προσήλθε στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου ασθενής πάσχουσα από χρόνια νόσο, γνωστή στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό από προηγούμενες νοσηλείες σε Κλινική του Γ.Ν. Κιλκίς η οποία με τη συμπεριφορά της προκάλεσε αναστάτωση και απομακρύνθηκε με τη συνδρομή της Αστυνομίας.
Άμεσα, το Γ.Ν. Κιλκίς στις 18 -07-2023 ενημέρωσε τις αρμόδιες αρχές γνωστοποιώντας το περιστατικό και ήδη έχουν κινηθεί όλες οι νομικές διαδικασίες για να αντιμετωπισθούν θέματα επιμέλειας και φροντίδας που αφορούν την πάσχουσα και να αποτραπεί η εκδήλωση νέων περιστατικών εκ μέρους της.
Όσον αφορά το περιστατικό που συνέβη στις 21-08-2023 στην απογευματινή βάρδια της Παθολογικής Κλινικής , η Διοίκηση του Γ.Ν. Κιλκίς μετά από έρευνά της στο Α.Τ. Κιλκίς διαπίστωσε ότι δεν κλήθηκε από τους νοσηλευτές της Κλινικής η Αστυνομία προκειμένου να συνδράμει, ούτε κλήθηκε ο υπάλληλος φύλαξης για να απομακρύνει το άτομο που φέρεται να διέπραξε πράξεις εξύβρισης σε νοσηλεύτρια .
Το Γ. Ν. Κιλκίς διαθέτει 24ωρη υπηρεσία φύλαξης που τηρεί όλες τις τεχνικές προδιαγραφές για τον έλεγχο του χώρου του Νοσοκομείου και του συνόλου των εγκαταστάσεών του σε οκτάωρες βάρδιες και είναι σε θέση, εφόσον κληθεί από τους εργαζόμενους, να χειριστεί έκτακτα συμβάντα με αποτελεσματικό τρόπο.
Η Διοίκηση του Γ.Ν. Κιλκίς καταδικάζει κάθε πράξη ασέβειας και απαξίωσης του έργου των υγειονομικών υπενθυμίζοντας προς όλους ότι η ευγένεια είναι μια αμφίδρομη σχέση που πρέπει να υπάρχει μεταξύ των πολιτών και των λειτουργών της υγείας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου