NEAPOREIAWEBTV

Τρίτη 5 Μαρτίου 2024

Η αποδοχή της προσβολής των θεσμών, προσάναμμα για την κατάλυση της λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου

  Απάντηση της Δημοτικής Αρχής στη μείζονα μειοψηφία



Η Δημοτική Αρχή Κιλκίς αποδοκιμάζει τη στάση δημοτικής συμβούλου, η οποία εκδήλωσε αντιθεσμική συμπεριφορά και εξύβρισε τον Δήμαρχο Κιλκίς, στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κιλκίς στις 29.2.2024, και απαντά στην αήθη επίθεση που δέχθηκε για το ίδιο θέμα από τη μείζονα μειοψηφία υπογραμμίζοντας ότι η αποδοχή της προσβολής των θεσμών εκ μέρους της είναι μια επικίνδυνη θέση για τη δημοκρατία και συνιστά προσάναμμα για την κατάλυση της λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου 

Στη δήλωσή της η Δημοτική Αρχή επισημαίνει τα εξής:   

Ποιοι ‘’παίζουν’’ με τα αξιώματα που τους έχουν δώσει με την ετυμηγορία τους οι πολίτες; Ποιοι δεν αντέχουν στον διάλογο; Ποιοι δείχνουν ασέβεια στους θεσμούς και πυροδοτούν την ένταση; Ποιον και τι εξυπηρετούν οι απρεπείς συμπεριφορές, που επιδεικνύονται με περισσό θράσος στο Δημοτικό Συμβούλιο Κιλκίς;

Καθένα από τα παραπάνω ερωτήματα έχει απάντηση και όσο κι αν θέλουν κάποιοι να στρογγυλεύουν τα πράγματα για να βγουν από το κάδρο του φταίχτη, μπαλώνοντας με καινοφανείς ερμηνείες την αλήθεια, η πραγματικότητα τους κράτα δέσμιους και εκτεθειμένους.

Ποιες είναι λοιπόν οι δυσάρεστες, οι άβολες αλήθειες, με τις οποίες βρίσκονται αντιμέτωποι οι δημοτικοί σύμβουλοι του "νέου Κιλκίς".

Αλήθεια πρώτη. Οι τοποθετήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο είναι δημόσιες και έχουν πολιτικά χαρακτηριστικά. Ο καθείς εξ υμών κρίνεται για τις θέσεις του, είτε θετικά είτε αρνητικά.

Μετά την ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου Κιλκίς για το πεπραγμένο έργο της Δημοτικής Αρχής κατά την δημοτική περίοδο 2019 – 2023, ο Δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Κυριακίδης απαντώντας συνολικά σε τοποθετήσεις του αρχηγού της μείζονος μειοψηφίας και των δημοτικών συμβούλων κ.κ. Βασίλειου Κοκκινίδη και Άννας Δημάκη σχετικά με την ερήμωση της υπαίθρου, θέμα το οποίο άπτεται κατά κύριο λόγο της κρατικής πολιτικής, διαχρονικά, τόνισε ότι ενισχύουμε τον τόπο μας ζώντας στον τόπο μας, δραστηριοποιούμενοι επαγγελματικά σ' αυτόν και στέλνοντας τα παιδιά μας στα σχολεία του τόπου μας.

Από πότε μια πολιτική θέση εξισώνεται με bullying; Και τι σημαίνει η φράση "Αντιδρώ ανάλογα’’ με την οποία προσπάθησε να δικαιολογηθεί η μείζονα μειοψηφία για τη στάση του μέλους της; Ότι μπορεί ένας δημοτικός σύμβουλος να εξακοντiζει υβριστικά πυρά εναντίον του πρώτου πολίτη του Δήμου Κιλκίς ή οποιουδήποτε άλλου δημοτικού συμβούλου επειδή δεν του αρέσει η πολιτική θέση που εκφράζει;

Αλήθεια δεύτερη: Η θυματοποίηση της παρεκτροπής.

Η δημοτική σύμβουλος που παραφέρθηκε, αντί να μεταμεληθεί και να ζητήσει δημόσια συγνώμη για τις απρεπείς και πεζοδρομιακού τύπου εκφράσεις της "Είσαι γελοίος’’, ‘’Είσαι ανόητος" θυματοποιείται κιόλας; Χάνεται κάθε έννοια της λογικής, όχι μόνο της προσήκουσας ευπρέπειας!

Αυτές, είναι πράγματι πρακτικές Γκαίμπελς: Υβρίζουμε και μετά παριστάνουμε το θύμα! Σύσσωμη η αντιπολίτευση θα έπρεπε να ντρέπεται που ένα μέλος της υποβιβάζει το επίπεδο του Δημοτικού Συμβουλίου και καταφέρεται κατά των θεσμών με προκλητική αυθάδεια.

Αλήθεια τρίτη: Η αποδοχή της προσβολής των θεσμών.

Πως αντέδρασε η μείζονα μειοψηφία όταν της ζητήθηκε να αποδοκιμάσει τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς; Ο επικεφαλής της αρχικά ισχυρίστηκε ότι δεν άκουσε τη δημοτική σύμβουλο, που αποχωρώντας φανερά εκνευρισμένη χαρακτήριζε ‘’ανόητο και γελοίο’’ τον Δήμαρχο Κιλκίς και δήλωνε ότι ‘’λυπάται που είναι πατέρας’’!!! Στη συνέχεια αρνήθηκε να αποδοκιμάσει τη συμπεριφορά της, καθώς όπως υποστήριξε, είχε ήδη τιμωρηθεί με την αποβολή της.

Με το χέρι στην καρδιά, εάν ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης χαρακτηριζόταν ανόητος και γελοίος πως θα αντιδρούσε; Δεν θα διαμαρτυρόταν και δικαίως, δεν θα αξίωνε να καταδικαστεί η στάση του υβριστή του; Ο κ. Βαφειάδης, όμως, και η παράταξή του αρνήθηκαν να καταδικάσουν την απρεπή συμπεριφορά της δημοτικής συμβούλου τους βάζοντας το προσάναμμα για την κατάλυση της δημοκρατικής λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου Κιλκίς.

Νομιμοποίησαν με την άρνηση τους την ύβρη εναντίον των θεσμών. Η αποδοχή όμως της προσβολής των θεσμών συνιστά μια άκρως επικίνδυνη θέση για την ίδια τη Δημοκρατία και κάθε σώφρων και νουνεχής άνθρωπος αντιλαμβάνεται πλήρως την θεσμική εκτροπή.  Πως θα μπορούσε, όμως, να καταδικάσει τη σύμβουλό του ο κ. Βαφειάδης όταν στο πολύ πρόσφατο παρελθόν, ο ίδιος εξύβρισε χυδαία τον Δήμαρχο Κιλκίς και δεν ζήτησε ποτέ συγνώμη για τους ανάρμοστους χαρακτηρισμούς του; Και όταν σε προηγούμενη δημοτική περίοδο κινήθηκε απειλητικά στο έδρανο εναντίον του πρώην Δημάρχου Κιλκίς;                                                                

Πως αντιλαμβάνεται τη Δημοκρατία η αντιπολίτευση; Ως εξύβριση, ως θράσος, ως αυθάδεια;

Ποιοί είναι οι δημοκρατικοί τρόποι με τους οποίους πολιτεύεται; Η προσωπική της προβολή, η ανάδειξη των θέσεών της, μονοδιάστατα, και η εξαφάνιση των συνομιλητών της; Αυτές είναι ανατριχιαστικές μέθοδοι των γκαιμπελίσκων, η αχαλίνωτη, η ξεδιάντροπη ροπή στη δημαγωγία.

Ποιες είναι οι δημοκρατικές αντιλήψεις των δημοτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης;

Να προβάλλουν επιλεκτικά και αποσπασματικά μόνο τις θέσεις και τις ερωτήσεις τους; Δεν θα έπρεπε, όμως, αντίστοιχα να προβάλλονται και οι απαντήσεις επί των ερωτήσεων που θέτουν; Τις απαντήσεις όμως τις δίνει η Δημοτική Αρχή και το... περίσσευμα της δημοκρατικότητας και αντικειμενικότητας στην αντιπολιτευτική πλευρά είναι τέτοιο που δεν επιτρέπει τη δημοσιοποίησή τους. Οι πολίτες που παρακολουθούν τα μονταρισμένα βίντεο γνωρίζουν μόνο τις ερωτήσεις και τους αποκρύπτονται οι απαντήσεις. Και αν κάποια φορά εμφανιστούν οι απαντήσεις παρουσιάζονται αποσπασματικές και μονταρισμένες από τους ίδιους και από τους ρεπόρτερς της αρεσκείας τους; Ποιος επιχειρεί, επομένως, να εξαφανίσει την Δημοτική Αρχή και το δείχνει στην πράξη;

Διακρίνεται για τη μονομέρειά της και από πότε η Δημοκρατία; Από πότε το Δημοτικό Συμβούλιο είναι κοινωνικό event, όπου οι δημοτικοί σύμβουλοι βιντεοσκοπούν ο ένας τον άλλον (η αναφορά ισχύει αποκλειστικά για την αντιπολίτευση) σαν τον Μεγάλο Αδελφό ώστε να χρησιμοποιήσουν το αποδεικτικό υλικό εναντίον των συναδέλφων τους;

Αυτή είναι συναδελφική, αυτή είναι συνεργατική στάση;

Τι είναι οι δημοτικοί σύμβουλοι; Κοινωνικοί σχολιαστές, βιντεοσκόποι, δημοσιογράφοι;

Ή μήπως έχουν εκλεγεί για να μεταφέρουν τα προβλήματα του τόπου στο Δημοτικό Συμβούλιο και να ελέγχουν, ως οφείλουν, τις αποφάσεις και το έργο της Δημοτικής Αρχής;

Είναι δημόσιες οι συνεδριάσεις και βεβαίως επιτρέπονται, και έτσι πρέπει να γίνεται, οι βιντεοσκοπήσεις. Φανταστείτε, όμως, ως εικόνα μόνο, 35 συμβούλους σε δημοτική συνεδρίαση να βιντεοσκοπούν ο ένας τον άλλον.

Αυτό είναι το ‘’καθήκον’’ των αντιπολιτευομένων; Όταν ζήτησαν την ψήφο των συμπολιτών μας δεσμεύτηκαν ενώπιόν τους να κάνουν τους βιντεοσκόπους ή να αγωνιστούν για την ευημερία του τόπου μας;

Αυτά είναι ερωτήματα- προβληματισμοί, που πρέπει να απασχολήσουν πολύ σοβαρά όσους εκτρέπονται, όσους κάνουν σημαία τους τον ανορθολογισμό, όσους στρέφονται κατά της ελευθεροτυπίας, όταν αποκαλύπτονται οι μέρες και τα έργα τους, όσους λειτουργούν αντιδεοντολογικά και αντικανονικά.

Το Δημοτικό Συμβούλιο συνιστά το βήμα της δημοκρατικής έκφρασης των εκπροσώπων των πολιτών του Δήμου Κιλκίς και συμμετέχουν σ’ αυτό με κύριο πρόταγμα την υπεράσπιση του κοινού συμφέροντος.  Δεν είναι χώρος εκτόνωσης, ούτε εκδήλωσης ανοίκειων συμπεριφορών και τα μέλη του, το Προεδρείο που έχει και τη μεγαλύτερη ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία του, και οι δημοτικοί σύμβουλοι οφείλουν να σέβονται ο ένας τον άλλο, να ακολουθούν τον κανονισμό και να προστατεύουν το θεσμικό πλαίσιο του Δημοτικού Συμβουλίου. 

Η Δημοκρατία, μεταξύ άλλων είναι ένα ανεκτικό πολίτευμα, δεν παύει όμως να έχει κανόνες. Κι εμείς, καθημερινά, ως ενεργοί πολίτες δίνουμε εξετάσεις με τη στάση και με το παράδειγμα της ζωής μας. 

Ας σκεφτούν πόσο έχουν πληγώσει τους τοπικούς δημοκρατικούς μας θεσμούς οι ανήκοντες στην παράταξη της μείζονος μειοψηφίας, ας εκπληρώσουν σωστά τον θεσμικό τους ρόλο, και ας φροντίσουν, τιμώντας την ψήφο εμπιστοσύνης που τους δόθηκε από τους πολίτες, να αναλάβουν το βάρος που έχει αυτή η ευθύνη και να μην μείνουν μεταξεταστέοι.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου