NEAPOREIAWEBTV

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ, ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα στέκονται και κουστούμιΩς νέος άνθρωπος, ενεργός πολίτης και κατόπιν ώριμης σκέψης, αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά και τον χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Η καθημερινή μου επαφή με τον συνάνθρωπο και δη τους ήρωες της ζωής, τα παιδιά με ειδικές ικανότητες, με ώθησε ώστε να λάβω την απόφαση αυτή.

Έχοντας αποκομίσει πολλά πράγματα από την τριβή μου με ουσιαστικά προβλήματα στην επαγγελματική μου πορεία, εφοδιασμένη με όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την έννοια της προσφοράς και της στήριξης του συνανθρώπου μας και της κοινωνίας γενικότερα, έλαβα την απόφαση και δηλώνω παρούσα στην προσπάθεια του ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΙΛΚΙΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ.
Σε μια εποχή που οι νέοι άνθρωποι αποστρέφονται καθετί που έχει να κάνει με την ενασχόληση με τα κοινά, θέλω με την υποψηφιότητά μου ως Δημοτική Σύμβουλος να προσπαθήσω να αλλάξω την άποψη και την νοοτροπία αυτή.
Γιατί οι νέοι άνθρωποι χρειάζονται και πρέπει να είναι πρωτοπόροι και ''μέσα'' στην κοινωνία. Αρκεί να τους δοθεί η ευκαιρία.
Με μπροστάρη έναν νέο άνθρωπο, τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ, με πίστη στις ικανότητές μου και χωρίς καμιά ιδιοτέλεια, θέτω τον εαυτό μου στην κρίση των συνδημοτών μας ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος.
Γιατί το Κιλκίς και οι οικισμοί του αξίζουν τα καλύτερα!
Με εκτίμηση,
Γεωργία Τριανταφυλλίδου
Κοινωνική Λειτουργός, Msc στην κοινωνική εργασία με οικογένειες και παιδιά, Εργαζόμενη του Κέντρου Κοινωνικής Στήριξης Ν. Κιλκίς, Κέντρο Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας ΑμεΑ Εκπαιδεύτρια ενηλίκων, Εθελόντρια Σαμαρείτισσα του Ε.Ε.Σ Τμήματος Κιλκίς, Εκπαιδεύτρια Θεραπευτικής Ιππασίας & Εθνικός και Διεθνής Κριτής Ιππασίας.
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου