NEAPOREIAWEBTV

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

Απάντηση στους "κουκουλοφόρους"

Αποτέλεσμα εικόνας για Μηνας παπαδόπουλος
Εδω  και  χρόνια  έχω  αποφασίσει  να  κρατάω  την  ψυχραιμία  μου  και  να  μην  ασχολούμαι  με  κουκουλοφόρους.
Η  παρέμβαση  που  κάνω  θα  είναι  
( όχι  με  την  ιδιότητα  του  προέδρου  της  ΝΟ.ΔΕ  δεν  έχω  το  δικαίωμα)  και  η  τελευταία,   μιας και  θίγεται  η  αξιοπρέπεια  μου δεδομένου  ότι  φίλοι  και  εχθροί μου ( πολιτικοί)  ξεπέρασαν  κάθε  ίχνος  σοβαρότητας κάνοντας  μου  κριτική (θετική  η  καλόπιστη)  αλλά  φορώντας  "κουκούλα"
  Στα  χρόνια  που   ασχολούμαι  με  τα  κοινά   βοήθησα  αλλά και   έβλαψα  πολιτικά    στελέχη  της  παράταξης και  τους  ζήτησα  δημόσια  συγνώμη.
Βοήθησα    σε  βαθμό  "κακουργήματος  και  δεν  το  έχω  μετανιώσει" τον  Κιλτίδη  που  εάν δεν  τον  είχα  αγκαλιάσει  , κάνοντάς τον   κεντρικό  αρθρογράφο  της  "νέας  πορείας" σε  εβδομαδιαία  βάση από  την  πρώτη  ημέρα  που  εμφανίσθηκε  στο  Κιλκίς( το  γνωρίζει  πολύ  καλά  ο  ίδιος)  ίσως  και  να  μην  είχε  καμία  σχέσει  με  το  Κιλκίς  και  την  πολιτικη  γενικότερα.....αυτό  για  τα  παιδάκια  που  έχει  σήμερα  δίπλα  του  και  βγάζουν  γλώσσα!!!!!
 Καθοριστικές  ήταν  οι  παρεμβάσεις  μου τότε ως  εκδότης  της  παραταξιακής  εφημερίδας  ,  στο  να  συμμετέχει  στο  ψηφοδέλτιο  επί  προεδρίας  Εβερτ,   (  κόπηκαν  Αυγερινίδης  και  Χατζηαποστόλου, και  στην  θεση  τους  μπήκαν  ο  κιλτίδης και  ο  Βουλγαράκης) ....  οι  υποψηφιότητες  των  οποίων  είχαν  έρθει  στο  γραφείο  μου  στην  εφημερίδα  και  όχι  στη  ΝΟ.ΔΕ ν. Κιλκίς
- η  αποπομπτή  του  Μπαλάσκα  από  την  προεδρία  της  ΝΟ.ΔΕ  κατόπιν  επιθυμίας  του  Κιλτίδη, με  τα  γνωστά  ψηφοδέλτια, ( εκλέχθηκε  για  ένα  σταυρό  ο  αείμνηστος  Σταύρος  Σισμανίδης) κατι  που  το  αναπληρώσαμε  κατόπινι   με  την  στήριξη  του  Μπαλάσκα  στη  νομαρχία εις  βάρος  του Χατζηαποστόλου
  
Τους  ζήτησα  συγνώμη

  Ο ένας  είναι  ο  Βασίλης  Χατζηαποστόλου  που  του  στέρησα    να  γίνει  βουλευτής ( ήταν  πρό  των  πυλών)  όσο  και  νομάρχης  Κιλκίς.
  Ο  δεύτερος  είναι  ο  αγαπημένος  μου  γιατρός και  φίλος   Γιώργος  Συμπιλίδης.
 Δεν  αναφέρομαι  στην  πτώση  της  κυβέρνησης  Μητσοτάκη, εκεί  η  άποψη  ήταν  και  είναι  κάθετη  και  είναι  γνωστή.
 Εχει  να  κάνει  ......  του  στέρησα  την  δυνατότητα  να  είναι  υποψήφιος  βουλευτής .
 Επί  κυβέρνησης  Σαμαρά,  όταν  ο  πρόεδρος  πήγε  να  αναπληρώσει το πρώτο του   λάθος   του  είχε  ανακοινώσει  επισήμως   ότι  είναι  υποψήφιος  βουλευτής    Κιλκίς και  την  επομένη  το  πήρε  πίσω(  βλέπετε στην  πολιτική  όλα  είναι  ρευστά), έχει  να  κάνει  την  δεύτερη  φορά  που  ενώ  ήταν  έτοιμη  η  ανακοίνωση  υποψηφιότητας   του , μια  επίσκεψη   μου στο   Μέγαρο  Μαξίμου  με  πολιτικό  μου  φίλο  που  θίγονταν  τα  πολιτικά του  συμφέροντα, (  θα  εξαφανιζόταν  πολιτικά    την  επομένη  ημέρα   δεν  θα  είχε   πλέον ρόλο), μου  ζήτησε  να  τον στηρίξω  στο  αίτημα  του  αυτό, όπερ  και  εγένετο.
 Λεπτομέρειες  μόνο  εάν  μου τις  ζητήσει  ο  γιατρός.
  Και  με  τους  δύο  οι  σχέσεις  μου  είναι  κάτι  παραπάνω  καλές

 Οσο  για  τις εκλογές  του  Επιμελητηρίου, ο  Βιολιτζής  γελάει  με  τις  ανοησίες  σας.
Χάσαμε  τις  εκλογές  για  52  ψήφους  , την  ώρα  που  την  τελευταία  εβδομάδα  ο  Κώστας  έλλειπε  για  επαγγελματικούς  λόγους  στο  εξωτερικό  και  ήρθε  την  ημέρα  των  εκλογών .
 Οι  εκλογές  χάθηκαν  στην  επαρχία  Παιονίας  ήταν  αυτή  που  έδωσε  την  νίκη  στον  Τονικίδη.   
  Τέλος  για  τις  δημοτικές  εκλογές.
   Η Ν.Δ  είναι  συντεταγμένη  και  αποφασισμένη.
 Ενωμένη  σύμφωνα  με  την  απόφαση  του  κόμματος  μας  όπια  και  εάν  είναι   θα  πάμε  στις  εκλογές  και θα  στηρίξουμε  με  όλες  μας  τις  δυνάμεις  τον  υποψήφιο  μας.
 Ο  καλύτερος  σύμμαχος  του  όποιου  Τονικίδη  θα είναι  αυτοί  που  θα  βρεθούν  απέναντι  στον  συνδυασμό  που  θα στηρίξει  η  παράταξή  μου.
 Και  δυστυχώς  για    όλους εσάς  θα  έχουν    πλέον ονοματεπώνυμο,  εάν  χαθούν  οι  εκλογές!!!!

Αυτά  τα  ολίγα.....
  Η  αφοσίωση  μου   είναι  πλέον  η  παράταξη  μου που  την υπηρετώ ανιδιοτελώς   από  το 1981  στις  εκλογές  που  έρχονται,  να  είναι  ενωμένη,   αποφασισμένοι   και οργανωμένοι.



                                                                Μηνάς  Παπαδόπουλος

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου