NEAPOREIAWEBTV

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Μάνος: “Ποδοσφαιρικός μου πατέρας ο Παπαδόπουλος”


Μάνος: “Ποδοσφαιρικός μου πατέρας ο Παπαδόπουλος”
Το εγκώμιο του πρώην προπονητή του έπλεξε ο Δημήτρης Μάνος μιλώντας στη Nova.
Στο περιθώριο της βράβευσης του Νίκου Παπαδόπουλου, ο πρώην φορ του ΟΦΗ τόνισε: “Για εμένα είναι ο ποδοσφαιρικός μου πατέρας γιατί σε μια δύσκολη στιγμή του ΟΦΗ, που είχαμε μείνει 15 άτομα, μπήκε στα αποδυτήρια και μας είπε πως θα το παλέψουμε μέχρι τέλους. Τον ευχαριστώ πάρα πολύ και μας είπε ότι εγώ θα κλειδώσω τελευταίος τα αποδυτήρια. Όταν ο προπονητής σε βοηθάει τότε σου δίνει ακόμα μεγαλύτερο κίνητρο για να παίξεις για αυτόν. Είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος, τον έχω πολύ ψηλά ως άνθρωπο και αγαπάει τους ποδοσφαιριστές”.

1 σχόλιο:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΝΙΚΟ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΦΑΝΟΥΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή