NEAPOREIAWEBTV

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2021

Ευχαριστήριο προς όλο το προσωπικό της Κλινικής Covid-1 του Νοσοκομείου Κιλκίς



Προς όλο το προσωπικό της Κλινικής Covid-1 του Νοσοκομείου Κιλκίς
-Ένα μεγάλο Ευχαριστώ σε όλο το προσωπικό του Νοσοκομείου που ήταν κοντά μου σε αυτές τις δύσκολες στιγμές της Ζωής μου από τις 30 Οκτωβρίου έως 22 Νοεμβρίου.

-Είσαστε για Εμένα οι Φύλακες Άγγελοί μου που με προσέχατε καθημερινά να μη μου λείψει τίποτα και Ιατρικά και Σωματικά και Ψυχικά.

-Καθημερινά δίνετε παραπάνω από αυτό που μπορείτε για όλους τους ανθρώπους που στηρίζετε στην Κλινική Covid-1.

-Εύχομαι να σας σκεπάζει η Χάρη και η Ευλογία του Χριστού και της Παναγίας μας για να μπορείτε να συνεχίζετε να κάνετε όλα αυτά τα καθημερινά Θαύματα.

Με απέραντη Αγάπη και Εκτίμηση,
Σάρπη Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου