NEAPOREIAWEBTV

Πέμπτη 8 Απριλίου 2021

Τί είπε ο Πρωθυπουργός για τις πρόωρες εκλογές ; ; ; ; ;


Ξεκάθαρος ο Κ.Μητσοτάκης για πρόωρες εκλογές:

Αν κάποιοι φοβούνται εκλογές και την ανακινούν αυτή τη συζήτηση είναι δικό τους πρόβλημα, δεν είναι δικό μου.

 


Όχι κατηγορηματικά. Και θα εξηγήσω το σκεπτικό μου. Πρώτον, έχω εκφραστεί πάρα πολλές φορές δημόσια υπέρ της ανάγκης οι κυβερνήσεις να ολοκληρώνουν την τετραετία τους. Άρα θέλω να είμαι συνεπής σε αυτά τα οποία έχω πει. Έχω αποφασίσει εξάντληση της τετραετίας.


Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με το γεγονός ότι η Κυβέρνηση αυτή παρά τις αναταράξεις, παρά τις δυσκολίες, παρά τη φθορά η οποία μπορεί να υπάρχει και η οποία θεωρώ ότι είναι αναμενόμενη, αισθάνομαι ότι απολαμβάνει της εμπιστοσύνης του ελληνικού λαού. Έχει 158 βουλευτές, μία άνετη κυβερνητική πλειοψηφία και έχει τη δυνατότητα -τελειώνοντας με την πανδημία- να οδηγήσει τη χώρα σε ένα δρόμο δυναμικής ανάκαμψης. Θέλω να κριθώ στο τέλος της τετραετίας όχι μόνο για το πώς αντιμετώπισα τις κρίσεις που μας έτυχαν και ήταν πολλές, ξεκινώντας από τον Έβρο, τα ελληνοτουρκικά, τις κρίσεις στο Αιγαίο, φυσικά τον κορονοϊό και την οικονομική κρίση.


Θέλω να κριθώ και για τη δυνατότητά μας να αναβάλουμε την Ελλάδα σε μια δυναμική τροχιά ανάκαμψης. Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο στο τέλος της τετραετίας.
Και στο τέλος της τετραετίας οι πολίτες θα αποφασίσουν και θα συγκρίνουν την τετραετία Κυριάκου Μητσοτάκη με την προηγούμενη τετραετία Αλέξη Τσίπρα.  Και θα πρέπει να διαλέξουν αν θα θέλουν να συνεχίσουν σε αυτό το δρόμο ή αν θα θέλουν να επιστρέψουν σε κάτι το οποίο είναι πολύ διαφορετικό και το οποίο θεωρώ ότι πήγε τη χώρα πίσω.


Και μου κάνει μάλιστα εντύπωση γιατί κάθε φορά όλο και πιο κατηγορηματικά κλείνω αυτή τη συζήτηση και η συζήτηση επανέρχεται. Αν κάποιοι φοβούνται εκλογές και την ανακινούν αυτή τη συζήτηση είναι δικό τους πρόβλημα, δεν είναι δικό μου.


 
*Από τη συνέντευξη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στον τηλεοπτικό σταθμό STAR.

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου