NEAPOREIAWEBTV

Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023

Ευχαριστήριο μήνυμα Ελένης Πατλάκη


Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τις συνδημότισσες και τους συνδημότες που με τίμησαν με την ψήφο τους. Η εκλογή μου στην πρώτη θέση της ενότητας Γαλλικού είναι η επισφράγιση της εμπιστοσύνης και της αγάπης που δέχτηκα τους τελευταίους μήνες, δεδομένης της πρώτης φοράς που εμπλέχτηκα στην εκλογική διαδικασία.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες σε όλη την οικογένειά μου και στις φίλες και φίλους μου για την πολύτιμη στήριξη, την εμπιστοσύνη και την υπομονή που έδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια του προεκλογικού αγώνα.

Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τον Δήμαρχο Δημήτρη Κυριακίδη που με συμπεριέλαβε στο συνδυασμό Κιλκίς Μπροστά και φυσικά να τον συγχαρώ για την επανεκλογή του.

Η εκλογή μου συνιστά μεγάλη τιμή για εμένα και αποτελεί δέσμευση προς όλους σας να εργαστώ με αγάπη, σεβασμό και όραμα για τον τόπο μας, το Κιλκίς μας, παραμένοντας πάντοτε πιστή στις αξίες μου. θα καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να σταθώ αντάξια των προσδοκιών σας. Οι επισημάνσεις και οι προτάσεις σας θα είναι χρήσιμες για την ανάδειξη των προβλημάτων και την επίλυση τους.
Σας ευχαριστώ όλους θερμά!

Πατλάκη Ελένη

Δημοτική Σύμβουλος Δ.Κιλκίς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου