NEAPOREIAWEBTV

Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2024

Σ.Ιορδανίδου: «Στο πλευρό της δημοτικής αρχής Παιονίας γιά καλά, αντίθετοι σ’ αυτήν σε “στραβά”»


Συνεδρίασε την Τρίτη 2.1.24 το δημοτικό συμβούλιο Παιονίας, γιά την εκλογή των μελών του προεδρείου του και των μελών της δημοτικής επιτροπής.

Στην ίδια συνεδρίαση ορίσθηκε επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας  η Σοφία Ιορδανίδου, η οποία, επί τη ευκαιρία, προέβη ενώπιον του σώματος στην ακόλουθη ευχετήρια δήλωση:

«Εύχομαι χρόνια πολλά,  καλή χρονιά στον κ. δήμαρχο, τον κ. γραμματέα, σε όλους τους δημοτικούς συμβούλους, σε όλους τους παρευρισκομένους, να έχουν  μία καλή  χρονιά, δημιουργική και από τα καλά που θα κάνουμε και ευτυχισμένη.

Κύριε δήμαρχε,  θέλω να απευθυνθώ σε σας, θέλω να  είστε γερός  και να ξέρετε, ότι εμείς έχουμε λάβει την απόφαση, να βοηθήσουμε σε ό, τι καλό πρόκειται να κάνετε, να υποδείξετε και να ψηφίσετε και  να ψηφίσουμε μάλλον  όλοι μαζί για το καλό των Παιόνων. Αλλά φυσικό είναι να σας πω και το αντίθετο.: Εάν κάτι δεν πάει καλά, θα μας βρείτε αντίθετους, σύμφωνα με τον θεσμικό ρόλο μας και χωρίς λαϊκισμούς,

Θέλω να ευχηθώ στον κ. πρόεδρο, ο οποίος είναι πρωτοείσακτος σαν εμένα, και εγώ, βεβαίως, του υπόσχομαι,  ότι θα δείξω επιείκεια, όπως ζητώ και από εσάς της επιείκεια και σε εμένα, διότι και εγώ αυτόν τον ρόλο  πρώτη φορά θα τον επωμισθώ. Έχω κάνει τόσα πράγματα , έχω τόσες εμπειρίες , αυτόν τον ρόλο δεν τον έχω επωμισθεί, και, άρα, μπορεί να κάνω και κάποια λάθη, γι’ αυτο και θα ήθελα την βοήθειά σας.

Καλή χρονιά  και σε όλους του δημοτικούς συμβούλους. Καλή δύναμη.

Σας ευχαριστώ όλους.

Θέλουμε να κάνουμε με την συμπεριφορά μας τα συμβούλιά  μας θελκτικά, και να έρχεται κόσμος, να ανακοινώνουμε, να επικοινωνούμε τα θέματα προς τον κόσμο, γιά να έρχεται να μας παρακολουθεί, διότι ο κόσμος είναι αυτός ο οποίος θα μας κρίνει.

Και πάλι σας ευχαριστώ

Καλή χρονιά σε όλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου